
Copenhagen Event Company flyver over krisen
Når man som privatperson hører ordet krise, begynder man per automatik at spare hvor man nu kan.
Når man er en virksomhed gør man det samme.
Krisen har en individuel påvirkning på virksomheder og privatpersoner. Nogle mærker den i stor stil og nogle mærker slet ikke krisen og flyver over den som intet er hændt.
Det er her Copenhagen Event company kommer ind.
Copenhagen Event Company, er som navnet fortæller os, et event bureau. De er som regel dem der får kniven når krisen rammer, da man som virksomhed tit mener, at events og konferencearrangører især, kan spares væk uden den store betydning.
Dette har midlertidigt slet ikke været sagen.
Copenhagen Event Company har simpelthen fået stadfæstet sit navn gennem årerne, at de i manges øjne er uundværlige selv i kriseperioder.
Dette er som regel nøglen, når man skal sikre sin eksistens igennem en krise. Har man før krisen skabt sig et navn og har gjort sig uundværlig selv i kriseramte perioder, har man som regel en bedre chance for at overleve.
Copenhagen Event Company har da også gjort sig bemærket gennem årerne ved at afholde store møder og konferencer for nogle meget store kunder, bl.a. regeringsansatte og de kongelige, og dette har båret frugt og gjort at krisen ikke har ramt så hårdt.
I denne branche er man også afhængig af referencer. I kriseperioder især kan referencer være livsnødvendige og dette har delvist også været tilfældet for Copenhagen Event Company.
Man har en tendens til når man skal afholde et event i kriseperioder, at spørge netværket istedet for at google et bureau, da man netop ikke har råd til at blive snydt.
Hvis netværket har gode erfaringer med et bureau, er man i større grad villig til at tage chancen og booke det i kriseperioden, da man ikke har råd til fejltagelser.
Under krisen bliver mange ramt af kniven, men hvis man imod alle odds ikke bliver ramt har man højst sandsynligt gjort noget rigtigt!