Digitaliseringsværktøjer er vejen ud af krisen

Digitaliseringsværktøjer er vejen ud af krisen

Typehusfirmaet Visuelbyg gør op med de traditionelle måder at visualisere og planlægge byggeprojekter, og går i stedet for den digitale vej og gøre brug af 3D værktøjer. Man har hos Visuelbyg realiseret behovet for digitale værktøjer, og valgt at implementere disse, så man i samarbejde med kunden bedre kan designe og planlægge drømmehuset.

Visuelbyg er en familieejet virksomhed med speciale indenfor nybyggeri. Her har man erfaret at kunder interessere sig for det æstetiske, visuelle og kvalitetsmæssige design og her kommer de digitale værktøjer i fokus. Interessen er især stigende i netop at kunne se sin drøm i 3D før man lægger hele sin livsopsparing i projektet, og dette vil Visuelbyg fremover tilbyder deres kunder.

Kundeservice er blevet en vigtig bestanddel i mange forskellige brancher, og kundetilfredshed er især blevet målet for mange virksomheder. Det handler om at kunne tilbyde noget bedre end konkurrenten for at netop ikke at blive ramt af krisen, og blive valgt fra.

Services som at kunne visualisere sin drømmebolig før man køber, er blevet alt afgørende for mange. Man har også oplevet at det er vigtigt at have fokus på de digitale værktøjer, når disse kunder skal anbefale virksomheder videre, og man har især erfaret at hvis man netop kan tilbyde sine kunder en ekstra oplevelse fra start til slut, vil der være større sandsynlighed for at disse kunder vil anbefale virksomheden videre til familie og venner.

3D værktøjer er ikke ene om at være populære, når fokus er bedre kundeforhold. Videoer og andet dynamisk indhold er der også god erfaring med når det handler om at skabe og bibeholde kundekontakten.

Virksomheder som eventbureau Copenhagen Event Company, erfarer også en stigende interesse i det digitale. Især video content og dynamisk indhold er blevet yderst populært og er med til at holde interessen. Copenhagen Event Company har valgt at gøre brug af dynamisk indhold på deres hjemmeside for netop at gøre siden interessant, spændende og ikke mindst tiltrækkende.

Copenhagen Event Company er kendte for at afholde store konferencer, events, PR stunts, markedsføringen af produkter og sportsbegivenheder. I denne branche har man fundet ud af at ens online tilstedeværelse hele tiden skal holdes interessant og dynamisk. Her gælder det om at fastholde de folk som søger efter event bureau og få dem til at surfe hjemmesiden igennem. Dette er efterhånden kun muligt ved hjælp af digitale værktøjer som for eksempel video marketing.

Click in er endnu en virksomhed fra en helt tredje branche som også bruger digitaliseringsværktøjer for at skabe kundeforhold og holde besøgende gæster interesseret. Click in er en virksomhed som beskæftiger sig med SEO, content marketing, Google Ads og online marketing generelt. Her har man spået at fremtiden vil indeholde mere mere dynamisk content, og især video content er internettets gæster klar til at møde. Hos Click in vil man beskæftige sig mere med dynamisk indhold i fremtiden og ser en stigende interesse fra kundernes side også.

VisuelByg, Copenhagen Event Company og Click in har på trods af at de er fra tre vidt forskellige brancher én vigtig ting tilfælles: De har alle realiseret og efterkommet behovet for at skabe bedre kundeforhold og undgå at blive ramt af krisen ved hjælp af nutidens digitale værktøjer.

Comments are closed.